Dag 20 - Berätta om min klass

2011-11-08 | 17:22:10
När jag började 6:an fick jag en ny klass, den som ni kan se här uppe på bilden. Trodde aldrig att det skulle bli så bra i den nya klassen som det faktiskt har blivit. Nu har dett gått 2 år och jag är fortfarande så glad över att jag hamnade i den här klassen! Gillar allihopa och vi har haft många roliga stunder tillsammans;)
Ja, om man ska beskriva klassen skulle ja kunna säga rolig, pratglad och lite smått galen kanske.. Helt underbar! Något som ni kanske inte vet är att jag och julia går i samma klass, så ni får väl höra ungefär samma saker från julia senare idag.
Har ni haft turen att få en bra klass?

Ha en bra tisdag allihopa /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0