Knäck

2011-11-24 | 22:55:41




Är äntligen klar med knäcken! Jag bakade flera sattser så jag fick ganska många påsar ändå. Hela kvällen har det varit julstämmning här i huset. Jag bakade knäck med lite hjälp av lilla syster. Mamma har gått runt och pyntat huset och det har spelats julmusik under hela kvällen. Nu önskar jag bara att det kan komma lite snö! Det är ju bara en månad kvar till jul. Den fantastiskaste tiden på året blir ju förstörd.. Kan ni tänka er en jul utan snö!!??

Men nu måste jag nog gå och sova. Ses imorgon! / Julia

Kommentarer
Postat av: Kattgalen Fotogalning. :3

Åh så fin kisse. :3♥

Diggar eran blogg. c:

2011-11-27 @ 13:36:36
URL: http://bebiskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0