Landet

2011-11-14 | 16:08:46
Kan inte redigear mina bilder så bra. Har inte Photoshop på Appledatorn, och kan inte med deras pogram.
Igår gick jag ut och skulle fota hos farfar som bor lite längre  ut på landet än jag, men jag kunde bara fota typ 10 bilder för mitt minneskort var nästan fullt...
Idag har jag varit på skolan som vanligt. Vi har Tema vecka i veckan, så det blir nog en ganska slö vecka. Vi hade HK halva dagen och skulle baka bullar, bröd och soppa. Det gick ju jätte bra för mig och Ida!! Vi skyflade bara i några dl mjöl för mycket i bullarna, och hade i dubbelt så mycket vatten man skulle ha i bröden. Ja jätte bra!!!;) Men det var ialla fall kul, och vårat resultat blev ganska gott tillslut!
Ha en fin kväll/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygga bilder:D:D<3

2011-11-14 @ 18:41:03
URL: http://minneskorten.blogg.se/
Postat av: FotografOlivia

SV: Taaack så jätte mkt. :D



Du får gärna gilla min blogg på facebook&Följa mej på bloglovin. :)

2011-11-21 @ 18:09:08
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0