söndag den trettonde november

2011-11-13 | 21:43:30
Jag har haft en grym helg, har en hel skattkista full med saker jag vill berätta! haha. Var på den första konfaträffen igår och träffade massa nya människor. Vi körde tävlingar i olika lag och mitt lag kom tvåa och vann hur mycket godis som helst. Hade jättefina trevliga tjejer i laget och de ska bli kul att träffa dom igen sen. Ska gå sommarkonfrimation så det är ett tag tills det blir något igen men i sommar ska vi åka någonstans på typ ett "läger" och vara där i fem dagar.
Var knappt hemma efter konfan utan for direkt till min dansuppvisning. Dansade i Dans i novembermörkret. Det gick sådär för mig men det var kul. Såg också min andra dansgrupp och ni var superbra tjejer!
Sen for jag till linus och var med han och david.
Idag har jag haft träning och varit hos mormor o morfar och firat farsdag. Helgen har gått så himla fort så känns lite jobbigt att det är skola imorn. Får väl trösta mig med att det snart är helg igen;)
Ha det bra, kram/Ida

Kommentarer
Postat av: Nikki (FOTO&VARDAG)

Kör på fototävling i bloggen nu, tycker att just DU ska vara med, det skulle vara superkul!

http://nixie.blogg.se/2011/november/fototavling.html#comment

2011-11-14 @ 15:02:57
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0