Dag 1- 1 bild på mig +15 fakta

2011-10-03 | 21:31:19

Bilden var väldigt mycket för lite, så det får bli bra med två istället..

• Jag har bara varit intresserad av att fota i ett år.
• Jag hatar chips ( men ÄLSKAR ostkrokar )
• Jag ser fortfarande Disney Channel.
• Jag skulle vilja testa vara vegitarian, men skulle inte klara det för jag gillar kött för mycket.
• Jag har haft sönder en kamera.
• Jag gillar inte snurrande karuseller, men andra karuseller är det bästa som finns!
• Jag älskar att resa!
• Jag är inte så bra på sport.
• Jag älskar cheescake!!! Det godaste som finns..
• Är det största godismonstret som finns.. haha
• Jag är beronde av Tiny Tower på min Iphone.
• Jag älskar julen!
• Jag ÄLSKAR musik, och det jag lyssnar mest på just nu är Turn The Tide tror jag.
• Har försökt ha godislöfte, men har inte klarat det..
• Jag brände mig på locktången imorse....

Ja, där har ni 15 fakta om mig. Det var jätte svårt att komma på fakta om mig, men jag hoppas det här blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0