Dag 1 - En bild på mig + 15 fakta om mig själv

2011-10-03 | 21:23:44

  • Jag har dansat sen jag var 6 år men det är först i år jag har börjat ha tre danslektioner i veckan.
  • Jag älskar god mat. Asså muuummss..
  • Skulle aldrig klara mig utan musik. Jag lyssnar på musik hela dagarna, tycker allt blir mycket roligare om man har musik t.ex. om man städar/lagar mat. Sen börjar jag må mycket bättre av musik.
  • Jag har ingen systemkamera, jag fotar med en Lumix. Tycker att det går bra men en system står högst upp på önskelistan till jul!
  • Skrattar väldigt ofta. Är så lättroad som man kan bli;)
  • Tycker inte om att se program på tv där dom spelar om pengar eller sånna grejer, blir så himla nervös själv för deras skull haha.
  • Ibland när jag gör något brukar jag tänka på vad jag ska skriva på bloggen sen. Jättejobbigt att jag gör det omedvetet!
  • Är helt galen i vindruvor. Kan äta hur många som helst på en gång.. Eller egentligen tycker jag om alla frukter och bär förutom äpplen och päron.
  • Jag har en väldig beslutsångest ibland. Tycker det är jättesvårt att välja mellan två saker som är bra båda två.
  • Jag älskar att gå på bio. Tycker det är jättemysigt och allt blir så mycket bättre med stor bild och högt ljud. Jag tror att både jag och Julia är lite smått beroende av att gå på bio ibland, har sparat mina biobiljetter från de två senaste åren och Julia har följt med på mer en hälften av alla filmer jag har sett.
  • Trivs jättebra i skolan, min och julias klass är helt underbar!
  • Jag är helt mot djurplågeri, det är det hemskaste som finns att se ett djur lida.
  • Jag älskar känslan när man lyfter med ett flygplan. Men ner-vägen är hemsk, känns som att planet ska störta eller något.
  • Tiny Tower är det absolut bästa spelet på iphone!
  • Julen är den bästa tiden på året. Den mysiga stämmningen,julmusik,alla glada ansikten vid paketöppning,god mat och så vidare.
Det här var verkligen inte lätt! Det finns nog egentligen hundratals grejer som man kan skriva men det fick bli såhär nu. Känner ni igen er i något?
Ha en bra kväll allihopa,/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0