Dag 13 - Tre(fyra) favorit tv-serier

2011-10-20 | 14:51:00


Det sög att det bara var 3 favorit serier som man skulle välja.. så därför tog jag fyra istället! Jag ser så himla många serier så det inte är sant men det här är några av mina favoriter.

Desperate Housewives har jag redan skrivit om här i bloggen en gång. Ser det varje tisdag 21.00 och har gjort det väldigt länge. Men det är sista säsongen nu så det suger..

Pretty Little Liars har jag börjat kolla på lite nyss. Har sett typ 13 avsnitt av första säsongen, men serien är himla bra!

The Mentalist är typ bästa serien någonsin! Älskar patrick Jane, han som är "huvudpersonen" i serien. Det handlar mest om att Jane och hans CBI team ska lösa massa mordfall och sånna saker. Rekommenderar serien!

Ghost Whisperer har jag snart sett alla säsonger av. Det är ganska bra serie faktiskt, rolig o grymt spännande ibland. Det bästa är att man egentligen inte måste se avsnitten i ordning utan man kan se nästan vilket avsnitt som helst. Men såklart är det roligast om man ser dem i ordning.

Sen brukar jag även kolla på Glee, Gossip Girl och Greys Anatomy bland annat. Älskar serier♥
Tidinställde det här inlägget till er för nu sitter jag förmodligen på ett plan påväg till London! Ha det så jättebra, puss ida. 

Kommentarer
Postat av: Jonna Peltokangas

Månadens blogg på bloggen, va gärna med! ;]]

2011-10-20 @ 16:40:13
URL: http://jonnakristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0