Dag 2. Tre saker som finns i mitt rum

2011-10-04 | 21:17:30

Bilder från Florida tillsammans med Idas familj. Har haft dim här bilderna på väggen ända sen vi kom hem därifrån, och kommer förmidligen aldrig göra det heller.


Body butter från The Body Shop. Älskar dom!! Dom luktar så sjukt gott. Synd bara att dom är ganska dyra att köpa.


Sist men inte minst!! Min älskade Bunny Hopp! Ännu ett minne från Florida. Det här är en lite söt kanin som sjunger och vickar på öronen. Hittade den på en lite äffär i USA och blev kär i den direkt.


Det var tre snabba saker från mitt rum. Men nu måste jag göra läxa.
Puss/Julia

Kommentarer
Postat av: Eja

Vilken söt liten kanin. Jag älskar allt som är mjukt och fluffigt, och det skadar ju inte om det dessutom är rosa ;D

2011-10-09 @ 01:17:50
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0