Dag 5 - Det här språket vill jag kunna tala flytande

2011-10-09 | 09:37:25
Förlåt för min dåliga uppdatering här på bloggen dom senaste dagarna, har bara haft mycket att göra! Men nu kommer allt vara som vanligt igen så tillbaka med uppdateringen.

Det skulle ju vara grymt om man kunde prata tillexempel typ thailändska flytande för det är så olika från vårat språk. Då kunde jag gå runt på stan o typ "สวัสดีคุณเป็นอย่างไรบ้าง" hahah..
Nä, men seriöst skulle jag vilja kunna tala både engelska och spanska flytande. Jag tycker att de är jättefina språk! Men skulle aldrig orka plugga mycket och träna för att kunna göra det, så det kommer nog aldrig hända;)

Har ni något språk som ni skulle vilja prata flytande?

Kommentarer
Postat av: ByCarmela

Sv. tack! Eran header var också fin :D

2011-10-09 @ 10:27:15
URL: http://bycarmela.blogg.se/
Postat av: Elin♥

sv: Tack så jätte mycket! Jag fotar med Nikon D3100! :) objektiv: 18-105! vad har du för kamera? :)<3

2011-10-09 @ 12:10:58
URL: http://ellinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0