Dag 6 - Det här får mig att skratta (lycka)

2011-10-09 | 21:22:28
Bilder från iphone app..

Som ni kanske vet så skrattar jag jätteofta. Tycker om att skratta! Har ganska dålig humor i think.. Men det är svårt att säga något speciellt som får mig att skratta.
Dom som får mig att skratta mest av allt är nog mina underbara galna vänner, vi har haft så många roliga stunder så det går inte att räkna♥ Det är lycka på hög nivå att vara med dom!
Något som inte är lyckligt direkt är att det är skola imorgon och vi har massa läxor och prov i veckan.. sånt gillar vi inte! Ha det bra allihopa /ida

Kommentarer
Postat av: Elin♥

SV: okej men om du har tagit dom bilderna som du har på din header så måste kameran vara bra ändå :D<3

2011-10-09 @ 22:16:24
URL: http://ellinjohanssson.blogg.se/
Postat av: nea

Haha, söta bilder :)

2011-10-10 @ 00:14:09
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0