Dag 7 - Kort på det senaste+bästa inköpet

2011-10-10 | 20:11:20

Mitt nyaste köp är ett armband och ett halsband från Kappahl. Var på stan i går så det är supernytt. Försöker spara pengar men det är på gränsen till omöjligt tycker jag..


Hade ingen som helst aning om vad jag skulle ta som mitt bästa inköp! Vill inte välja något som är bättre eller sämre. Men mina underbara gråa converse har jag haft skitstor användning av sen jag köpte dom. Converse är så himla snygga!!

Nu blir det iallafall TVtittande för min del. Jag hoppas att ni har haft en bra dag♥ /Ida

Kommentarer
Postat av: mysan

Ta vara på det du har för imorgon är det en annan dag! :) vill bara säga att du är perfekt som du är!<3

(det här är inget spam jag skickar de till dej för jag tycker de!)

2011-10-11 @ 16:37:46
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: ARVIDSSON

Halsbandet var GRYMT snyggt!!!!!

2011-10-11 @ 16:57:43
URL: http://arvidssonskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0