Dag 8 - Fyra bilder som gör mig glad

2011-10-12 | 19:06:00
Den första bilden får vara från igår när jag var på stan med mina fina vänner. Det gjorde min dag, tack♥
Den andra bilden är från när jag, julia och två av våra kompisar hade dansuppvisning med våran grupp i aulan! Var så grymt pepp inför det, och de gick bra också.
(snyggbilden) Den här tredje bilden som är från turkiet 2010 valde jag för att det var så himla kul därborta, med världens bästa sällskap och jag saknar det otroligt mycket.


Sista bilden är på min katt zigge bara för att han är så söt.. han gör mig alltid glad. Gillar att han räcker ut tungan åt mig på bilden;)

Det här inlägget kom lite sent men det gick inte att ladda upp några bilder igår så jag hoppas att det går bra ändå!/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0