Första inlägget

2011-10-02 | 13:42:24


Det här är mitt första inlägg på denna blogg. Lite spännande kanske? Efter mycket jobb, omvägar och slit så har jag och julia iallafall fixat en design. Jag fixade det mesta av kodningen och julia gjorde headern!
Ja, jag kanske ska berätta lite om mig själv.. bilden ovan är verkligen inte ny, den är tagen på skolavslutningen iår. Mina stora intressen här i livet är väl dans, musik och foto. Jag har dansträning tre dagar i veckan. Går i 8:an och ska snart få betyg och det känns ganska hemskt faktiskt..

Har inte så mycket mer att berätta just nu men kika in här senare, en fågel har nämligen viskat i mitt öra att det kommer upp en lista på bloggen snart. Så ni har chansen att få lära känna oss lite.
Ta hand om er, puss /ida

Kommentarer
Postat av: YellowMonki

Sv: Oh tack, du med! Din blogg är asgrym! :D <3

2011-10-02 @ 14:29:31
URL: http://yellowmonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0