home is where the heart is

2011-10-29 | 20:29:31


Har laddat upp med chips och sitter nu och kikar lite på sagan om ringen. En föriövrigt jättebra film..

Kom hem från London för några dagar sen. Det var helt underbart där! Staden var så himla fin. Det var en lycklig morgon när portvakterna på Oxford Street öppnade dörren till Forever 21 och släppte in oss till himmelriket♥ Nä, men shoppingen var allt annat än dålig där.
Jag höll på att avlida när vi skulle hem. Inte kul. Skulle gärna stannat där i en halv evighet!
Ska lägga ut bilder från London sen.

Bloggningen har inte blivit av som ni har märkt. Blev sjuk i torsdags och ligger mycket efter i skolan för att jag var borta och sjuk nu då. Så nu sitter jag här och gör ett litet inlägg till er fast jag inte orkar, tänkte bara visa att vi lever eftersom julia inte heller bloggar. Nu ska jag återgå till soffan, hoppas på att vara frisk imorgon. Kärlek till er /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0