Lite om mig

2011-10-02 | 13:31:09



Hej! Nu är det Julia som bloggar här. Idag ska jag, och Ida på dans med våra fina vänner. Vi dansar Street Dance, och just nu så dansar vi till låten Laid Back.

Tänkte berätta lite kort om mig. Sen kommer ni få lära känna mig mer när vi ska börja med 30dagars listan!
Men jag heter ialla fall Julia Lindah, är 14 år, kommer från skellefteå, som vi berättade i vårat första inägg. Jag gillar att shoppa, vara med kompisar och såklart att fota.
Jag fotar för det mesta med Nikon D40, men också med min Iphone.
Kan inte berätta så mycket, för det kommer jag säga på listan. Den kommer vi börja med om ett litet tag!

Puss Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0