TinyTower, Tempel Run, Instagram

2011-10-17 | 19:01:22




Tänkte bara ge ett tips på tre appar til Iphone som är jätte bra!

Det första är mitt favorit spel Tiny Tower. Det går ut på att man ska bygga så högt torn som möjligt. Man går in på appen och köper in varor,  skjutsar folk i hissar. Sen när man har stäng ner det så fortsätter man att tjäna pengar.
Har spelat det här spelet sen i början av sommaren och har snart 80 våningar. Det är helt otroligt att jag inte är less på det än..!

Det andra är Tempel run. Laddade hem det förra veckan. det går ut på att man springer och är jagad av svarta figurer, och sen ska man hoppa, ducka osv. Ganska svårt spel, men kul! Man måste vara mer fokuserad på vad man gör än i Tiny Tower.

Och det sista är Instagram. Det är roligt att sitta och leka med. Bilderna blir jätte snygga och coola när dom har redigerats där. Men tror inte att jag har laggt ut någon bild här på bloggen som är redigerad i Instagram. Men det kommer säkert massa bilder sen.


Det var lite tips på Iphone appar. Jag är helt beronede av min Iphone, och det här är det jag för det mesta spelar/ redigerar i. Sen kör jag även Wordfeud, facebook osv..
Puss/Julia

Kommentarer
Postat av: Jonna Peltokangas

Sv; Fotar med min Nikon d3000 :)

2011-10-17 @ 19:46:32
URL: http://jonnakristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0